“Altfelul” intre vechi si nou.

A fost odata ca niciodata un brand..dupa care n-a mai fost.

Nimeni nu cred ca si-ar dori o astfel de poveste. Ce au insa comun toate povestile de succes? Puterea de a avea o viziune diferita si de a se reinventa permanent, de a se relansa.

Vorbim aproape in fiecare zi despre nevoia de a veni cu ceva nou si diferit. Fie ca vorbim despre moda, filme, politica sau publicitate, goana dupa acel ceva, dupa un quelque chose devine de multe ori un scop in sine.

De multe ori se produce chiar o usoara confuzie si se ajunge la concluzia ca noutatea sta doar in lucruri extravagante, iesite din comun – si are o culoare neon. De cele mai multe ori este gresit. Noutatea sau “altfelul” (ÁLTFELUL s.n 1. mod de viata si de lucru diferit fata de viziunile comune si comode. 2 un alt chip, in alt chip)

Dar ce iese cu adevarat in evidenta? Care sunt de fapt atributele unui proiect altfel?

Cum identifici care sunt lucrurile care te vor ajuta sa te diferentiezi si pana la urma de ce este atat de important

Piata in care ne desfasuram cu totii activitatea acum ne va da raspunsuri simple pentru toate intrebarile de mai sus.

Ce iese cu adevarat in evidenta? Utilul. De ce?  Pentru ca ne-am saturat cu totii de lucrurile care nu sunt practice si de care nu ne putem folosi.

Care sunt atributele unui proiect/material altfel? Un strop de imaginatie, o mana creativa si una tehnica si un pic de curaj.

Cum indentifici care sunt lucrurile care te fac diferit? Cunoaste-ti clientii/consumatorii/partenerii de afaceri – ei sunt barometrul cel mai bun.

Si de ce este important? Pentru ca pur si simplu este. Ca sa fii de neinlocuit cu adevarat, trebuie sa fii mereu diferit (pe asta nu am spus-o noi, ci chiar Chanel. Coco Chanel)

Lucrurile diferite, “altfelul” nu trebuie sa se limiteze intr-un singur unghi. “Altfelul” trebuie sa fie un mod de viata si de lucru.  “Altfelul” trebuie sa se reflecte in viziunea de business, in modalitatea de comunicare, in relatiile de lucru, in modul de viata al unui brand.

Poate va suna ciudat dar si in publicitate este extrem de important sa fii tu. Sa nu fi ca ceilalti. Sa fii altfel. Ciudat,nu? Nu chiar. Conceptul de “copy store” este foarte la indemana si poate parea practic la un anumit moment, dar asta nu te face decat sa fii mereu pe locul doi.

 

Cam asa vedem noi “altfelul” la Point Max. La voi cum se vede?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s