Idei pentru ca promovarea pe print să ajungă la cât mai mulţi

Un lucru e cert: tuturor ne place să împărtăşim cu alţii lucrurile frumoase, interesante, deosebite pe care le descoperim zi de zi. Această atitudine deschisă pe care, în esenţă, fiecare dintre noi o are, stă de fapt la baza clădirii reţelelor sociale. Rezultatul a fost exact cel aşteptat: succesul de care se bucură acestea nu poate fi pus la îndoială.

Sigur, pe online, totul este simplu: butoanele magice „share this” sunt peste tot. Într-o secundă, articolul pe care l-ai postat sau fotografia pe care ai făcut-o poate ajunge la milioane de oameni.

Dar când vine vorba de print ce facem? Cum putem face ca materialele de promovare să aibă aceeaşi soartă bună, să ajungă la cât mai mulţi?

Aici este provocarea printului. Să încerce noi formule, să îndrăznească să iasă din „vechile tipare”, să fie dinamic.

Tocmai de aceea ne place atât de mult această lume, cea a tiparului. Fiindcă ştim că în permanenţă vom avea noi şi noi încercări, mereu ne vom testa abilităţile de a face faţă cerinţelor tot mai mari pe care clienţii le vor avea. Şi suntem pregătiţi pentru toate acestea.

Cei care primesc maşinuţa Generali, pe care trebuie să o asambleze, cu siguranţă se bucură şi o vor arăta şi altora.

Masinuta-Generali

Uite cateva idei, din zeci, pe care orice companie le poate folosi pentru ca materialele de promovare să ajungă la cât mai mulţi şi să fie apreciate.

Tear-Off Sheets

Sunt eficiente, atrag atenţia şi te fac, vrei, nu vrei, să mergi să rupi o bucată de hârtie ca să vezi despre ce este vorba.

De obicei, sunt oferte anunţate cât mai simplu şi, desigur, au datele de contact ale companiei. Avantajul lor este că, fiind de dimensiuni mici, sunt de cele mai multe ori păstrate de oameni.

Sigur, dacă este o ofertă de câteva zile, nu uita să precizezi asta şi astfel cei interesaţi nu vor uita de promoţia ta.

Cei care folosesc această modalitate de promovare a unui serviciu, a unei oferte, spun că zece flyere sunt la fel de eficiente cât o sută. Pentru că oferta ta se răspândeşte repede.

Trebuie doar să testezi. Desigur, nu merge pentru orice produs. Dar pentru o clinică medicală, de exemplu, se potriveşte de minune.

În imaginea de mai jos, tear-off sheets pentru un cabinet stomatologic, o idee amuzantă şi atractivă…

tear-off-ads-teeth

Imprimă mesajele pe un format atipic

Toţi iubim lucrurile inedite. Tuturor ne place să primim mici atenţii.

În funcţie de clienţii cărora te adresezi, uite câteva sugestii.

Pune mesajul tău într-o cutie frumoasă, iar când o va deschide să găsească o ofertă de nerefuzat.

Dă valoare ofertei şi pune alături şi o amintire… care nu înseamnă o investiţie mare pentru tine, dar care va avea un efect mare pentru cel care primeşte. Ar putea să fie un breloc, cu logo-ul companiei şi adresa de web, un pix, o sacoşă… idei sunt numeroase, în funcţie de afacerea ta.

Fără îndoială asemenea lucruri nu pot fi aruncate la gunoi, iar cei care vor primi asemenea atenţii vor avea grijă să povestească şi altora. Cu toţii adorăm să povestim celor de lângă noi despre „lucrurile frumoase care ni s-au întâmplat!”

Acele lucruri care se păstrează… şi nu se uită nici numele companiei

Poţi uni campania pe print cu pagina ta de web, în care, cei care au primit aceste atenţii, să intre şi să recomande alte persoane care ar dori să primească oferte de la tine. Şi uite cum printul îşi face datoria, generând noi şi noi clienţi!

Depinde de fiecare cât de deschis este acestor oportunităţi infinite!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s