Dragul meu Client,

ygmlogo

Am trecut prin multe impreuna, si bune si rele. Ne-am agitat pentru proiecte, am facut nopti albe pentru a gasi cele mai bune solutii, am lucrat cot la cot si ne-am bucurat impreuna de rezultate de succes.

Suntem o echipa, bine sudata as spune, care se antreneaza in fiecare zi. Pentru a deveni tot mai buna, pentru ca ne dorim performanta si nu orice fel de performanta ci aceea reiesita din excelenta.

Cum vom face asta? Sunt cateva ingrediente pentru o reteta aparent simpla: vom face o baza cu si mai multa munca, in care vom adauga entuziasm cat cuprinde, incorporam implicarea si la sfarsit decoram cu ceva praf de creativitate.
Simplu, nu?

Si daca nu te-am intalnit inca, pentru mine esti o inspiratie. Poate vei intreba, de ce? Pentru simplul motiv ca ridici stacheta. Asteptarile tale sunt atat de ridicate, nevoile tale pot crea noi trenduri si ai cerinte atat de bine definite incat i-ar putea speria pe cei mai slabi de inima.
Nu te cunosc, dar stiu ca ai standarde inalte si in asta consta provocarea. De aici vine emotia jocului.
Ridici stacheta si, pe zi ce trece, ma obligi sa devin mai buna in ceea ce fac, sa invat mai mult, sa imi propun mai mult, sa gandesc out of the box, sa fiu mai curajoasa pentru marea intalnire. Si stiu ca ea se va intampla mai repede decat imi imaginez, asa ca trebuie sa ma grabesc.

Fie ca te cunosc sau nu, dragul meu Client, cu siguranta ai o multime de intrebari pentru mine. Nici nu ma astept sa fie altfel. Nici nu mi-as dori sa fie altfel. Asta nu poate decat sa ma bucure. Daca ai intrebari inseamna ca esti interesat, inseamna ca si tu vrei sa ma cunosti mai bine, asa ca da-i drumul. Informatia este apanajul oamenilor puternici. Ce vrei sa stii?

Cine sunt totusi? Sunt intruchiparea celor mai bune solutii de care ai nevoie.

Ce pot sa iti ofer? Luna de pe cer.

De ce ai vrea sa(mai) lucrezi cu mine si nu cu altul? Pentru ca nu exista altul mai bun.

Nu fac discursuri electorale, asa ca nu ti-as raspunde in felul acesta la intrebarile de mai sus.
Da, sunt devotata fiecarui proiect in care ma implic, la fel cum este intreaga echipa, si poti fii sigur ca nu vom dormi pana nu finalizam un lucru inceput.

Nu, nu iti pot oferi luna de pe cer, dar la o adica, ce sa faci cu ea? Cred ca este si foarte greu de intretinut! Tu ai nevoie de lucruri inedite, dar “facubile” (nu rade, limba romana este un organism viu!)
Simplul fapt ca te intrebi, iti da si raspunsul. Poate nu ma cunosti foarte bine, insa iti inspir incredere si cu siguranta acesta este primul lucru pe care il cauti la un partener.

Trebuie sa intelegi si faptul ca nu voi fi un simplu executant. Vei gasi oricand in mine un partener de discutie, cineva care va avea opinii si sugestii, argumentante bineinteles, absolut necesare pentru a obtine succesul pe care ni-l dorim amandoi. Pentru ca succesul nostru nu este nimic mai mult decat o idee grozava, implementata cum trebuie, la momentul potrivit.
De aceea imi doresc sa facem business, sa ne ajutam si sa ne promovam companiile si, totodata, sa construim impreuna lucruri perene, lucruri care sa ramana in urma noastra ca o marturie a efortului depus.

Si un ultim gand, catre tine dragul meu Client, ce vine si ca o intrebare, trebuie sa ne si distram facand toate aceste lucruri, pentru ca trebuie sa ne placa ceea ce facem, nu?

De aceea chiar si in cele mai grele momente, cum ar fi negocierea unui pret, trebuie sa nu uitam sa zambim🙂

1

Pana la urmatoarea noastra intalnire, fie ca este prima sau a zecea, ma gasesti oricand la Point Max

Adina Calin

Scrisoare catre clientul necunoscut

Leave a Reply

