La multi ani pentru 2013!

2012 a fost un an nu tocmai usor – am simtit asta cu totii. Cu toate acestea, contextul economic a fost provocator si am reusit ca la sfarsit de an, cand am tras linie si am evaluat, o crestere de 15% fata de anul anterior. Cu bune si cu rele, toate adunate pentru noi, a fost un an bun – nu usor, dar bun.

In 2012 ne-am imaginat pe locul din dreapta al unei masini puternice si frumoase, care gonea cu 130 km/h intr-un peisaj superb, iar drumul din fata noastra era liber. Era un drum pe care totusi, il cunosteam. Soferul nostru s-a bucurat de placerea condusului si a calatoriei, astfel ca ne-a rugat pe noi sa fim atenti la drum. Pentru noi a fost simplu –  stiam drumul si puteam sa il indrumam fara emotii.

Masina ceaputernica si frumoasa reprezinta portofoliul nostru de clienti, pe fiecare in parte, iar locul din dreapta este al nostru, al partenerului lor de incredere. Cam asa se poate ilustra calatoria noastra din anul trecut.

La inceputul anului 2012 am vazut bolidul in parcare. L-am studiat, am inteles cum functioneaza si care este harta necesara pentru a-l conduce. Apoi, cu incredere, am mers pe locul din spate. Numai ca de acolo nu se vedea foarte bine drumul si indicatiile nu le puteam oferi direct soferului, ci celui din dreapta lui – acestea sunt rapoartele facute, prospectarile, ofertele si propunerile trimise catre client. Cand ele s-au concretizat, noi ne-am putut bucura de drum de pe locul din dreapta.

Am experimentat in 2012, am facut lucruri la care in 2011 nu ne-am gandit: am gandit si realizat proiecte inovatoare, am tiparit carti pentru printi si printese, am reconstruit echipa, am ramas fara un om care ne-a insotit 5 ani si pe care ne bazam, am invatat ca si cei mai fideli si devotati tradeaza – si experienta cu Ana Micu nu a fost suficienta. La ea s-a alaturat cea a Best Printului.

Dar ne-am regasit rapid drumul. Pe parcursul calatoriei noastre i-am intalnit pe Cornel, pe Adina, pe Iulia – oameni care s-au alaturat noua, cu emotie, cu incredere si devotament.

Astfel ca in 2012 am mers pe locul din dreapta la bordul celor 300 de bolizi pe care, cu onoare in avem in portofoliu si am experimentat senzatii noi impreuna cu cei peste 50 pe care i-am cunoscut.

Pentru 2013 ne propunem sa traim senzatii si mai tari, dar intotdeauna cu capul pe umeri, invatand dinainte drumul, aventurandu-ne in necunoscut cu harta potrivita si fara sa ne urcam obositi pe locul din dreapta. Si ne dorim ca la final de 2013 sa fi calatorit peste mari si tari si sa fi invatat sa dam indicatii de zbor si navigatie, cu gandul ca 2013 este doar o etapa in calatoria nostra.

Va dorim sa aveti curaj, sa actionati si sa calatoriti alaturi de noi!

Laura Popa

Leave a Reply

