Final si inceput marca Point Max

Al saptelea an de Point Max a fost grozav! Un an greu, desigur, cu multa munca si consum, dar un an extrem de frumos! Am facut de toate, am avut parte de premiere – si bune si rele, am trait, am crescut, am experimentat, ne-am suparat , ne-am bucurat sa ne suparam din nou, dar cel mai important: AM CRESCUT!

Am crescut ca oameni, ca business, ca domeniu de activitate. Am crescut sanatos, am crescut frumos, ne-am dezvoltat profesional si personal fiecare dintre noi, fiecare membru al echipei.

Lasand la o parte ciferele, dovada cresterii noastre a fost petrecerea de aseara. Ne-am adunat cu totii si am petrecut. Am sarbatorit ca suntem impreuna, am sabatorit toate implinirile si esecurile, totodata. Ne-am distrat, am dansat (sigur, cat s-a priceput fiecare🙂 ), am ras, am glumit, am facut bilantul …

A fost surprinzator! Adrian (seful nostru) a costatat ca tot consumul lui si toata implicarea si toate invatamintele incep sa dea roade. Vali l-a ajutat cu dezbaterea lui aprinsa. Vali ne-a amintit tuturor cum ne-am inceput activitatea, peripetiile marete prin care am trecut si toate invatamintele noastre.

DSCN5317 DSCN5277 DSCN5273 DSCN5259 DSCN5236 DSCN5231 DSCN5224 DSCN5221 DSCN5214 DSCN5201 DSCN5200

Multi ani si buni, impreuna Dragilor! Sa ne fim alaturi si in anul care vine! Ne urez sa fim mai disciplinati, mai constiinciosi, mai oportunisti si mai increzatori!

Sarbatori cu bine!

Leave a Reply

