Testimoniale

Cautand prin arhive am gasit testimonialele scrise de clienti nostri, si, recitindu-le, ziua mea a devenit mult mai frumoasa .

Mai jos sunt cele care mi-au placut cel mai mult:

“Dragul meu partener!

Suntem aici pentru a putea reusi impreuna!

Pentru noi sunteti furnizorul de servicii pentru tipar de care avem nevoie. Acel furnizor care este promt, are preturi concurentiale si ofera calitate.

Si sa nu uitam: calitatea omului cu care stabilesti legatura o consider cea mai importanta latura a unei colaborari.”

Eliza Nechifor, Manpower

“Sunt foarte multe tipografii de la care poti obtine rezultate de calitate si am lucrat de-a lungul timpului cu multe dintre ele – dar voi continua sa o aleg pe cea mai buna: PointMax. Am de fiecare data acelasi sentiment de multumire in ce priveste calitatea serviciilor, raspunsurile prompte si atitudinea profesionista.

 Dincolo de toate insa, ma impresioneaza interesul pe care il aratati muncii voastre, felul deschis in care abordati relatiile cu partenerii si dorinta de a va asigura de fiecare data ca suntem multumiti de rezultatele voastre.

 Vreau sa spun oricui cauta servicii tipografice de calitate ca atunci cand au gasit PointMax, i-au gasit, cu siguranta, pe cei mai buni.”

Diana Lisca, Leumi Bank

 

 Intr-un cuvant: excelenta!”

Ciprian Dragomirescu, Toyota

 

“In vremuri in care deciziile in afaceri se iau rapid si necesita implementare imediata, sunt necesare parteneriate flexibile cu furnizorii. Am gasit in PointMax un partener care ne-a inteles rigorile, ne-a oferit calitate si promptitudine. De la calitatea imprimarii, la creativitate si echilibru in realizarea materialelor, precum si rapiditate in realizare, toate s-au constituit intr-un maxim de servicii de la un partener cu care ne face placere sa lucram. « 

Constantin Fota, Automotive Trading Services

 Multumim tuturor pentru gandurile frumoase.

Leave a Reply

