Satisfactia clientilor – 20 de tehnici de a-ti obtine si pastra clientii fideli

Impreuna cu Laura am participat ieri la conferinta numita “ Satisfactia clientilor – 20 de tehnici de a-ti obtine si  pastra clientii  fideli”.

Clientii nostri probabil vor zambi cand vor citi acest post si se vor intreba cum ii vom fideliza si mai mult de acum incolo🙂. Ei bine…pregatiti-va…va asteapta o super campanie de fidelizare. In ce va consta campania respectiva?  Nici noi nu stim🙂. Am tot analizat, am reanalizat si am ajuns la concluzia ca in momentul de fata colaborarea cu clientii nostri nu mai inseamna o simpla relatie client/furnizor, ci mai degraba un parteneriat, o relatie de lunga durata bazata pe incredere si sprijin reciproc.

Ei, dar cum lauda de sine nu este intotdeauna cea mai buna, noi suntem deschisi la sugestii, asa ca lansam o provocare: asteptam sugestiile voastre despre cum am putea imbunatati relatiile de colaborare existente.  

Sa revenim insa la inceputul acestei prezentari….conferinta. In cadrul acestui eveniment am invatat ca intotdeauna este bine sa revii la elementele de baza, la  intrebarile care stau la baza oricarui act de vanzare, sa raspunzi la intrebari precum:

–          Cine sunt clientii mei?

–          Unde ii gasesc?

–          Care este oferta mea si ce vor ei sa cumpere?

–          De ce sa cumpere de la mine ?

–          Cum transmit mesajul catre ei?

Ne-am reamintit ca intotdeauna trebuie sa obtii un feed-back de la client, chiar daca este unul negativ deoarece doar asa poti imbunatati situatia in viitor.

Imediat dupa conferinta am plecat catre clientul nostru Labormed, pentru a discuta despre realizarea unor materiale, parte importanta bineinteles din procesul de…fidelizare🙂

Leave a Reply

