Limonada PointMax – simfonie de culori

Dupa atata zapada si troiene cum nu am vazut vreodata, a venit in sfarsit caldura :). Razele soarelui de primvara patrund usor in fiecare birou de la PointMax si ne fac sa ne simtim plini de forta creativa si de multa multa energie pentru a continua proiectele incepute, dar si pentru a ne face prieteni noi.

Intre proiectul Edelweiss si realizarea mock-upurilor pentru Springles ne-am hotarat sa ne delectam cu…..va tinem in suspans……..o Limonada!!!

Dar stati asa, nu este orice limonada. Este cea mai buna limonada, facuta de PointMax. Si la fel ca intotdeauna, am lucrat impreuna pentru a realiza aceasta simfonie de culori. Am inceput procesul de creatie printr-un brainstorming, in care fiecare a spus ce ar trebui sa aiba o limonada delicioasa: sirop de capsune, menta, miere, putina lime… Cu astfel de ingrediente, cum ar fi putut sa nu iasa buna?Ne-am asigurat ca toata lumea a gustat din limonada PointMax deoarece echipa noastra este intr-adevar ca o familie, suntem alaturi unul de altul in orice moment, lucrand impreuna pentru a realiza cele mai bune lucruri, intotdeauna. Si pentru ca am dorit sa impartim si cu voi limonada noastra, va invitam sa va delectati cu opera noastra🙂

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

