un nou inceput…

Hey, salut!

Eu sunt Adelaida, sau Adela in varianta mai scurta. Sunt noua membra a departamentului de client service de la PointMax.

Si acum ca m-am prezentat sa va spun si cateva cuvinte despre prima mea saptamana de lucru aici.

 Pentru mine a fost o saptamana frumoasa si interesanta.Am facut cunostinta cu noii mei colegi, care sunt niste oameni foarte draguti si deschisi, lucru care mi-a placut foarte mult. Am invatat ce este un mock-up, un big, perfor, lac selectiv, sa fac diferenta intre hartia dublu cretata  si hartia offset( si asta este doar o mica parte a termenilor cu care va urma sa lucrez).Am fost chiar si la o intalnire cu un client impreuna cu Iuliana.

A fost o saptamana in care am invatat o multime de lucruri noi, o saptamana in care nu am avut timp sa ma plictisesc. Abia astept sa inceapa si urmatoarea saptamana, mai am foarte multe lucruri noi de invatat si sunt nerabdatoare sa le invat cat mai repede.

 Promit sa mai revin cu cateva impresii si la sfarsitul celei de-a doua saptamani, cu siguranta va fi o saptamana la fel de interesanta ca si cea care tocmai a trecut🙂

Leave a Reply

