Stilul vintage sau stilul fara varsta…printuri fara varsta!

In trecut povestea vintage se referea numai la vinuri. În oenologie, „vintage“ desemnează vinul reprezentativ pentru un anumit an, pentru o anumită podgorie. El este sinonim cu ceea ce francezii numesc Grand Cru.

Ulterior a devenit un stil aparte și s-a extins la vestimentatie, bijuterii, decoratiuni interioare, iar mai nou la printurile pentru promovarea unor produse de ultima tehnologie si chiar mai romantic, pentru cele mai recente filme.

Daca ne intoarcem in timp descoperim file de poveste despre lumea publicitara care se desfasura gratios in paginile ziarelor, revistelor, in postere si pe panouri.  Chiar daca prezentul dispune de mai multe posibilitati de a materializa creativitatea publicitarilor si de a o face cunoscuta lumii, o privire aruncata trecutului este in egala masura incantatoare si de ce nu, plina de inspiratie.

O dezbatere interesanta s-a dezvoltat asupra posterelor vintage pentru produse noi precum iPod, Kindle, Nintendo, sau pentru Twitter, Facebook sau Youtube.

Cum ar fi aratat printurile pentru promovarea acestora, acum 50 de ani?

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s