Ne plac provocarile

In anul 2011 am invatat sa gandim “out of the box”. Am inteles ca piata este in continua schimbare, ca pentru clientii nostri este important sa oferim o gama extinsa de servicii, nu doar tipar.  Am invatat ca furnizorul ideal nu se mai limiteaza la “a fi producator direct”, ci se bazeaza pe cu totul alte principii: sa oferi servicii de calitate, sa ai niste costuri bune, sa livrezi in timpii doriti de client, sa faci totul pentru confortul clientului. 

Inca de la inceputul anului am venit cu un serviciu nou: conceptie grafica by Graficisme.  Sub marca Graficisme am realizat materiale pentru: La Fantana (rebranding pahare), Azay (catalog de prezentare, flyere, felicitari, etc), Gift Design (creare logo, design materiale de promovare), AVN Consulting (creare logo), Novo (catalog de prezentare), ATS ( materiale de promovare), Teatrul de Comedie (materiale de promovare) si multi altii…

Ultima noastra provocare pe acest an a fost realizarea paharelor Help Net; din 2012 va veti intalni cu ele in toate farmaciile Help Net.

Leave a Reply

