A venit Mos Craciun…

Acum, cand suntem putin mai relaxati, tragem linie la anul 2011 si ne pregatim pt. 2012.  Acest an a fost unul destul de dificil: bugete de marketing reduse, proiecte inghetate,  preturi extrem de mici, etc. Cu toate acestea am supravietuit si nu numai…Am semnat contracte importante, poiecte de anvergura, clienti noi (amintim aici cativa: Intersnack, Yves Roche, GDF Suez, Alico, Groupama, Happy Tour, Spring Time,  Azay, etc), am dezvoltat colaborarea cu clientii aflati deja in portfoliul nostru, am lansat atelierul de creatie Graficisme, ne-am rebranduit si lista poate continua. Un an plin, care ne-a dat posibilitatea  si speranta ca 2012 va fi si mai bun.

Deja lucram la noi proiecte de grafica, la brosura noastra de prezentare (revenim cu detalii cand va fi gata), ne pregatim sa lansam in ianuarie campania de new business. Intampinam 2012 cu multa energie, astfel incat sa o ducem asa tot anul🙂

Si pt. ca am fost cuminti, Mosul nu ne-a uitat; vinerea trecuta fiecare si-a primit cadoul: Micul Valdimir o masina similara cu a tatalui; Andreea -o carte de bucate (asteptam acum noile retete sa le incercam); Laura  va fi in trend si in 2012 cu suportul ei de lumanare cel mov; Iulia – isi va decora casa cu o decoratiune hand made by Lili; Alex va completa puzzle-ul vintage primit; am vrea sa vedem daca Vali va bea cafeau din canuta primita cu dedicatie de la Ionut🙂

Leave a Reply

