Prajituri, concedii si Dorel!

Trecem printr-o perioada agitata, intr-un sens bun, evident. Unii dintre noi vin din concediu, altii pleaca. Astazi o sarbatorim pe Ioana, duminica o vom sarbatori pe Speranta. Pe langa toate astea avem numeroase proiecte in derulare si pentru noi, vara se dovedeste a fi foarte productiva.

Am tot incercat sa aflu de la fiecare unde pleaca in concediu. Nu am avut un rezultat pozitiv dar stiu sigur ca noi toti ne vom odihni sau vom calatori. Speranta s-a intors azi dintr-un concediu luuung. Noi l-am resimtit ca fiind unul interminabil, ea ne-a marturisit ca a fost chiar prea mic. Oricum, acum cu intoarcerea ei, suntem cu totii fericiti, chiar foarte fericiti!

Urmeaza sa plece in concediu Ioana, Iulia, Vali, Catalina, Elena, Ana, Claudia, Laura si aici se opresc informatiile mele. Cei ce lipsesc din aceasta lista au pastrat confidentialitatea in ceea ce priveste concediul lor dar fiti sigur ca orice informatie pretioasa va fi facuta publica, chiar aici.

Dat fiind ca eu voi lipsi o perioada, le doresc colegilor mei sa se bucure de concediu si la cat mai multe proiecte frumoase. Promit ca il voi ingrasa pe Dorel la intoarcere.

Abia astept sfarsitul verii, sa va povestesc cum si unde am fost, sa va arat poze si sa venim cu forte proaspete pentru toamna care se anunta lunga, grea, dar foarte benefica pentru fiecare dintre noi.

Leave a Reply

