Evenimente interne

Asa cum v-am promis,  revin cu vesti legate de extinderea sediului nostru. De mai bine de doua saptamani ne puteti gasi si la etajul 2. Ne-am reamenajat, si va voi face o marturisire: pana si noi, fetele, am demontat si montat birouri. Am primit aprecieri de la baieti si au venit cu propunerea ca de acum inainte sa ne ocupam chiar noi de astfel de actrivitati .

Pe langa toate acestea, vineri am avut un eveniment intern care a incheiat cu succes saptamana, ziua lui Adi. Si pentru ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte ramane sa va bucurati de toate aceste informatii prin imagini. Si pentru ca suntem mandri de noul nostru sediu, va asteptam la noi in vizita.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

