Dorele, te-ai facut mare!

Contrar asteptarilor mele si ale Sperantei, Dorel incepe sa se vindece. Recunoastem ca la inceput n-am avut asteptari prea mari dar s-a dovedit ca ne-am inselat. Dorel se face mare, motiv pentru care ne-am gandit ca e momentul sa ii desfiintam o carja.

Lumea l-a ajutat sa treaca peste momentele grele, a cotizat fiecare cu ce a putut. Ba mai mult, avem doi membri fondatori: Laura si Iulia si un PR: Catalina. Au mai ramas libere cateva posturi, suntem inca in procesul de selectie pentru restul colegilor care doresc sa se alature lui Dorel.

Ramanem la parerea noastra ca Dorel trebuie sa devina marca inregistrata si sa-si duca traiul pe cat mai multe birouri. Ne gandim serios si la stanta de care va vorbeam. Si pentru ca noi nu ingrasam porcul in ajun, depunem bani in continuare pentru Dorel. Va veni curand si ziua in care ii vom face o operatie de liposuctie..majora!

Am primit chiar si o cerere de infiintare a unui cont bancar pentru Dorel. Lumea insista sa faca donatii on-line. Ne bucuram, si va invitam pe voi toti cei ce doriti sa-l cresteti si sa-l vindecati pe Dorel, sa-l sarbatorim ca atare. In curand!

Leave a Reply

