Curatenia de primavara

Odata cu apropierea verii venim cu noi ganduri. Ne gandim pe de o parte la vacanta de vara dar si la viitoarele noastre proiecte. Primavara ne-a gasit foarte ocupati, prinsi intr-o multitudine de activitati, de aceea stim ca si vara va fi la fel.

Am sarbatorit inceputul primaverii, ne-am ocupat de curatenia de dinainte de Paste, am tuns gazonul si am cules florile din gradina. Acum ca a trecut si Pastele si 1 Mai, vrem sa aducem tuturora toata energia cu care ne-am incarcat.

Pe langa curatenia din curte ne-am ocupat de curatenia interioara, am ordonat toate mostrele pe care le avem, ne-am amintit cu aceasta ocazie cate lucruri speciale am realizat in toti acesti ani. Sunt foarte multe, si pentru noi, toate au o insemnatate speciala. Cu entuziasmul unor copii am luat bucata cu bucata si le-am dat un sens fiecareia. Si uite asa am strans 6 ani in 6 cutii mari

Avem in portofoliul nostru o carte regala, un biblioraft, o super brosura, afise,  volante, stickere, pliante si multe, multe altele. De toate suntem mandri si toate sunt minunate.

Ne dorim o vara la fel de verde cum a fost si primavara care se va incheia in curand. Si fiecare dintre noi, oriunde va merge, se va intoarce cu optimism si dorinta sa faca lucrurile sa mearga mai bine. Sau cel putin, eu asta voi face.

Leave a Reply

