Ganduri de Noiembrie

Bilant, deja?

A trecut o luna de cand anuntam cu surle si trambite ca a venit toamna. A trecut o luna de toamna. Deja a trecut …
Octombrie a fost o luna plina, iar la sfarsitul ei, dupa linie ne da cu plus. Asta e de bine.
Am fost anuntati printr-o scrisoare fara importanta (la prima vedere) ca am castigat 2 premii I si un premiu III. Wow! A fost o surpriza foarte placuta pentru noi! Este un clasament facut de ListaFirme.ro, pe baza rezultatelor din bilant.
Lucram in continuare la lansarea proiectului nostru impreuna cu marele Horatiu Malaele. Ne straduim sa dam ce e mai bun din noi. Vrem sa va depasim asteptarile, cum am facut-o si pana acum.
Odata cu toamna, a venit si nebunia specifica sfarsitului de an. Toata lumea a avut proiecte mari si urgente, lansari, evenimente … Si, intr-un ritm nebun, le-am dus la bun sfarsit. Acum, sa nu credeti ca totul a mers ca pe roate – nicidecum!!! Dar, in final, totul a fost la timp si conform solicitarilor.
Un om a muncit cat patru! Si ce bine a fost! Am simtit din nou, ritmul normal de sfarsit de an.

Am facut displayuri, calendare, cutii, agende, stickere, carti si cate si mai cate…

Si pe langa toate cate am facut, am si invatat – am invatat, din nou sa fim si mai atenti la detalii, am invatat sa comunicam foarte repede si eficient, am invatat sa lasam deoparte impulsurile de moment, sa nu mai luam lucrurile personal. Am invatat sa spunem si Nu unor cerinte aberante si unor fortari dincolo de limita. Si pe langa asta, am si aplicat invatamintele.

Am castigat si am pierdut, am ras si am plans, ne-am bucurat si am suferit, … AM TRAIT un inceput de sfarsit de an🙂

Chiar asa, ce va propuneti pentru acest sfarsit de an? Ati inceput sa faceti bilantul?

Eu la asta lucrez. Revin cu detalii …

Leave a Reply

