Evenimente, evenimente

Am sarbatoriiiit!

La cat de plina a fost luna octombrie, nu puteam sa nu ne si distram.
Luna trecuta, cel mai mic membru al echipei noastre a implinit 1 an. Vladimir a venit cu mami la birou si am mancat tort – noi, el putina frisca🙂. Ne-am petrecut, cu surle si trambite. A primit cadouri – multe, multe – dintre toate, cel mai mult i-a placut pupitrul muzical cu microfon. Tot luna trecuta, de ziua lui, a facut primii pasi singur, apoi au urmat primii dintisori (mult asteptati). Acum se ocupa de discurs🙂
Am serbat-o si pe Iulia, proaspat intoarsa de la Paris de ziua ei … Bonne anniversaire, Madame!🙂
A urmat Elena – care a gatit niste prajituri delicioase (de la cofetarie🙂 )
Si lui Mihai i-am zis La multi ani!

Dupa cate vedeti, am avut o multime de aniversati.
Si luna asta urmeaza, in ordinea numerelor de pe tricou, Andreea si Alex.

PS: ma lamuresc eu cum sta treaba si o sa postez si poze + filmulete🙂

Leave a Reply

