De ce print?

Un motiv. Bun ca oricare altul.

De ce print?
Printul, tiparul – fie ca este offset sau digital – este una dintre modalitatile la indemana prin care oamenii de marketing isi propaga ideile, brandul, produsul, evenimentele, campaniile, etc. Si nu numai acestia. Cei care isi lanseaza sau relanseaza un business, cei care vor sa promoveze o initiativa si in general toti cei care au ceva de spus. De foarte mult timp – de cand cei care ne furnizeaza acum aproape toate cele – au inventat hartia; am scris, desenat, pictat, scrijelit, tiparit CEVA. ORICE.

Tiparul sau printul reprezinta mult mai mult decat a asterne cerneala pe hartie. Sau orice alt suport pretabil din punct de vedere tehnic. Reprezinta daca vreti o mica parte din arta comunicarii. Ne stimuleaza simtul artistic si ne perfectioneaza simtul detaliului. Daca exista perfectiunea tiparului atunci aceea ar trebui sa fie aceea de a concentra atentia, gandurile si trairile privitorului asupra “vietii”  sau a ” spiritului ”  imaginii. Imaginea sa vibreze, sa rada, sa planga, sa creada in viitor, sa ameninte, sa asculte, sa alerge sau sa astepte…Sa impresioneze sau sa creeze compasiune. Sa starneasca orgoliu sau sa se aplece cu modestie. Sa fie prietenoasa, carismatica sau de temut. ORICUM ar fi, sa TRAIASCA. SA COMUNICE. Care altele s-ar putea enumera printre scopurile printului/tiparului? Sa informeze si/sau sa comunice mesaje. Sa impresioneze!

Dar nu oricum. Si nu oricand. Si nu oricui.
Dar despre acestea….in episodul urmator.

DE ACEEA PRINTUL.
ADDO


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s